Видоказ језера Заовине

Препорука:
Пре опште друштвене и економске глобализације сваки дан погледати и прочитати Видоказ језера Заовине

Одушевљен сам језерцетом Заовине. Фотографију сам нашао на: “Jezero u Zaovinama na Tari. Jun 2016.“; од господина Nenad Maric <neshomare@gmail.com> i na twiteru: „taradrina Jun 10“

Više podataka o jezeru videti na: http://zivetisaprirodom.rs/zaovine-jezero-ocaravajuce-lepote/ ,
http://www.telegraf.rs/vesti/2753691-ovo-nije-kanada-aljaska-ni-novi-zeland-skriveni-kutak-srbije-dokle-se-kolima-brzo-stize-odakle-god-da-idete-foto

Један део мојих утисака,осећања…написао сам u obliku pesme испод Marićeve слике:
cknco0kwyaaawxs-jpg-large-zaovina
                 Видоказ језера Заовинe

Дуж белих облака у води
жути камен обале води.
и све се у даљини своди.

Зелене груди, мајка природа…
све ме на нешто наводи,
утихла стрелица мисао у прошлост води.

Душу своју сам добро разумео:
траг је мој на крају воде,
тајанствен сумрак у светлост оде.

Аутор песмице
дип. маш. инж. Младен Поповић
mladenpopo@open.telekom.rs

 

